duminică, 22 noiembrie 2015

Acum!

     Eu cred ca daca apuci sa-ti fie dor o data, o sa-ti fie intotdeauna. Si gresim atunci cand nu ne bucuram de cei dragi noua cand ne sunt alaturi si ne plimba gandul ca vor pleca, iar noua ne va fi, din nou, dor de ei...Nu vreau ca maine sa-mi para rau ca n-am ras suficient de mult cu tine, nu vreau ca maine sa-mi spun ca puteam sa stau mai mult langa tine si mai mult, nu vreau sa-mi reprosez ca n-am iubit destul pe lumea asta. Mi-a spus cineva ca e important, pentru noi, sa ne traim nebunia si sa facem tot ce ne trece prin cap, sa nu ne para rau ca n-am trait la timp. Exista un loc din care putem face tot ceea ce ne dorim -  de acolo puteai privi inspre orice. Ca ai ales sa privesti inspre cer, inspre oameni sau inspre tine, a fost alegerea ta. In cele din urma, n-a mai contat nimic. Decat prezenta cu totul, in acel colt de lume. Niciun ieri nu-i la fel de fain ca un azi. Si inca nu l-am intalnit pe maine.

Nu stim cum va fi, dar ni-l putem imagina. Acum!

Niciun comentariu: