marți, 11 februarie 2014

Ce am invatat:)

    Zilele trecute am aflat de la cineva ca lucrul cel mai important pe care l-a invatat de-a lungul vietii este ca "iti faci patul dimineata pentru ca vrei, nu pentru ca trebuie". Am zambit si mi-am dat seama ca cel mai important lucru pe care eu l-am invatat de-a lungul timpului este ca a fi sincer si corect (cu tine si mai apoi cu ceilalti) este un fel de binecuvantare. Este posibil sa nu fi fost sincera sau sa nu fi fost corecta mereu, insa stiu si sunt mandra ca niciodata nu m-am vandut, ca mereu m-am respectat si mereu mi-am asumat responsabilitatea pentru actiunile mele, oricare ar fi fost ele. Mi-am mai recunoscut si greselile si mi-am dorit mereu sa fi invatat ceva din ele. Ceea ce stiu sigur este ca nu am facut aceeasi greseala de doua ori. .
    Acesta este cel mai important lucru pe care eu l-am invatat de-a lungul vietii.  Nu stiu daca l-am invatat de la prieteni, de la parinti, din experientele pe care le-am trait sau m-am nascut asa.

    Voi ce ati invatat de-a lungul vietii? 

Niciun comentariu: