duminică, 24 noiembrie 2013

Doi

    Exista cateva motive pentru care oamenii fac (sau nu) ceea ce zic ca fac si termina (sau nu) ceea ce au inceput :) Exista cateva motive pe care ei nu le cunosc sau nu si le insusesc. Nu stiu neaparat daca exista o teama sau o incapacitate de asumare, insa stiu sigur ca o parte dintre noi, nu ni le insusim. Paoate ca uneori ma regasesc si eu pe acolo. Poate ca la un moment dat am stat destul de mult in acea camera cu pereti de neasumare, de nerabdare, de lipsa de curaj, de teama si de stat pe loc.  Totodata imi place sa cred ca am gasit acele motive pentru care sa fac ceea ce zic ca fac si sa termin ceea ce am inceput. O fac in primul rand pentru mine si pentru a-mi pastra, intacta,  increderea pe care mi-am oferit-o, pentru a nu ma dezamagi si pentru a nu-i dezamagi pe cei care si-au pus, de asemenea increderea in mine. Asta ma duce mai departe, asta ma tine aici, intre oamenii care fac aceleasi lucruri ca si mine.
    Iar la final de azi, 24 noiembrie, pentru ca m-ai invatat sa fac ceaa ce zic ca fac si sa termin ceea ce am inceput mereu, nu numai uneori, ci intotdeauna, "pentru sprijinul din ultimii doi ani, si mai ales din ultimul an, pentru rabdare si incredere, iti multumesc!" Probabil ca ne vom cauta locul unde vrem sa existam, sa traim, sa iubim si sa fim impreuna,  pe lume,  in permanenta ,si nu vom sti niciodata ca locul nostru este exact acolo unde ne-am simtit pe noi, mai aproape de noi, ca niciodata. Exista acel loc, si probabil este unul din motivele pentru care  oamenii fac ceea ce zic ca fac si termina ceea ce au inceput :)

Niciun comentariu: