marți, 18 mai 2010

Sa fac ce-mi doresc cel mai mult? M-as urca intr-un tren, mi-as cumpara numai bilet de dus, mi-as spune drum bun si adio viselor copilaresti si m-as intoarce poate, peste ani, cand dorintele-mi vor fi ruginite, cand pielea nu-mi va mai fi tanara, cand voi zambi de dragul anilor ce au trecut, cand cu riduri si toata tremurand (de emotii si batranete), imi voi putea cladi alte vise pentru libertatea celor ingropate in amintiri. ( 18.08.2009)
------------------------------------------------------------------------------------

Sa fac ce-mi doresc cel mai mult? Mi-as aprinde o tigara, mi-as pune un pahar de Cola, i-as zambi iubitului meu si-as spune tuturor ca regret ca am investit bani si timp in adidasii care stau asezati, ordonat, nu stiu pe unde...si v-as mai spune ca ma bucur ca atunci...n-am avut bani nici macar de bilet de dus! (18.05.2010)

Niciun comentariu: