marți, 11 mai 2010

:)

M-am lovit, de-a lungul timpului cu situatii in care nu am stiut cum trebuie sa fiu. Nu stiu cum trebuie sa fiu, sau cum a trebuit sa fiu. Mi-am dat seama, azi mi-am dat seama ca nu trebuie sa fiu nicicum din cum nu sunt de obicei. Trebuie sa fiu eu.
Caci daca raman eu, indiferent de ipostaze, indiferent de cum ar vrea altii sa fiu, n-o sa pierd nimic. Din contra, am numai de castigat.
Si o sa-mi repet in fiecare zi: Daniela, nu fi asa cum n-ai vrea sa fii. Si-mi repet la nesfarsit, pana in ultima clipa, si-o sa fiu cu zambetul pe buze, si-o sa le spun tuturor ca intr-o viata de om, pe langa faptul ca faci cat poti si poti cat vrei...ai cele mai frumoase amintiri numai daca dimineata ii zambesti celui care langa te trezesti, chiar daca el doarme adanc si nu-ti vede zambetul.

Il simte, zambeste in somn si viseaza mai departe!

Niciun comentariu: