miercuri, 7 aprilie 2010

Gand de seara

Nu azi, ci de-a lungul timpului, am invatat ca relatiile intre oameni sunt asemenea unor furtuni. Am invatat ca unul poate zambi mai mult decat celalalt si ca, da, la un moment dat ii poate reprosa asta. Am invatat ca unul poate iubi mai mult ceva, decat celalalt si ca, la un moment dat asta il poate umple de furie. Am invatat ca unul poate avea mai multa incredere decat celalalt si asta il poate frustra, la fel, la un moment dat. Am invatat ca unul poate fi mai nesigur decat celalalt si asta va durea nemarginit. Am invatat toate astea de-a lungul timpului si-am citit undeva ca un om poate uita ce i-ai zis sau ce i-ai facut -bun sau rau - dar nu va uita niciodata cum l-ai facut sa se simta. In preajma ta, intruna din zilele tale, in viata ta -oricand, oricum, oricat!

Am invatat ca oricat de mult ai iubi un om sau oricat de mult te-ar iubi el pe tine, o dara de egoism va exista intotdeauna: va avea ceva, mereu, pe care va dori sa-l tina numai pentru sine.

Inca n-am invatat sau inca n-am aflat daca trebuie sa doara sau sa bucure asta...

Niciun comentariu: