joi, 31 decembrie 2009

Brasov...

Iata-ma din nou la Brasov...oras de poveste. as vrea sa va fur pe toti si sa traim aici. Sa lucram in acelasi loc, sa avem tot ce ne dorim, sa ne intalnim ca si pana acm, sa facem aceleasi lucruri pe care le faceam si inainte, sa radem, sa glumim, sa fim fericiti. imi doresc sa fim fericiti. Toti. A trecut Craciunul, am primit cadouri multe, frumoase, m-am bucurat, mi-am vizitat prietenii si am avut parte de tot ce a fost mai bun. Am intalnit, pot sa spun azi ca am intalnit baiatul visurilor mele si suntem fericiti impreuna. Mi-am dorit mereu si am sperat mereu, pana in ultima clipa sa fiu fericita. Si sunt. Am langa mine baiatul care ma face sa ma simt implinita, sa ma simt eu, care ma face sa ma simt importanta, care-mi da atentie, care are grija de mine, care ma tine de mana pe strada, care-mi vorbeste frumos, care-mi saruta ochii si mana, care-mi spune ca vrea sa fiu fericita. si va am pe voi, acasa, la cateva sute de kilometri, care ma asteptati. Va am pe voi, putini, dar va am.

An nou cat mai bun, dragii mei si sa ne vedem cu bine...

Niciun comentariu: