miercuri, 29 octombrie 2008

Good day...today!

Sunt asa de fericita. Drumul la Bocsa n-a fost degeaba. Mi-am regasit cele mai vechi si mai dulci amintiri. Mi-am gasit cele mai calde ganduri, mi-am trait pentru un moment viata mea de liceu, iubirile cele mai...
Mi-am gasit caietul cu coperta verde pe care l-am primit pentru a-mi scrie gandurile.
Si-am sa va spun si voua ce-am gasit:

Ceea ce imi doresc eu de fapt,
exista numai in mintea mea.
Baiatul pe care-l astept
Traieste la marginea visului meu
se pune de-a curmezisul gandurilor mereu
se reazama de un copac mult prea inalt
Respira un aer un pic cam greu
Dar totusi exista....
Undeva in lume
domneste iubirea;
Azi n-am chef de glume
Maine imi expira contractul cu fericirea...
La poalele muntelui
Exista placere!!!
De sus, ma rostogolesc la vale
Si tu,
Ca o ultima toamna imi apari in cale

Alerg, alerg ... nu scap de tine
nu stiu de e rau, de e bine
Un alt suvoi de lacrimi .... ma pandeste!
De prea multa lene ma plang neincatat
Am oasele rupte in mii de bucati
Si iar imi amintesc:
EL EXISTA, EU AM UITAT SA MA NASC!

BOCSA, 7 NOIEMBRIE 2006

Niciun comentariu: