duminică, 22 decembrie 2013

Inca un multumesc :)

     Azi nu vreau decat sa iti amintesc ca oamenii vor aprecia lucrurile marunte pe care le faci pentru ei.De exemplu ca le amintesti ca sunt iubiti. Si ca pot iubi. Si ca pot surprinde. Si sa se lase surprinsi. Ca pot inspira. Si ca vor fi, la randul lor, inspirati. De alti oameni. De oameni, simpli, ca si ei.
    Azi nu vreau decat sa-ti amintesc ca iubim la oameni modul in care ne arata ca ne sunt aproape, ca vad in noi lucrurile bune si frumoase si ca nu ne lasa ai nimanui cand gresim.
    Azi nu vreau decat sa-ti amintesc ca ai realizat pana si lucrurile pe care nu ti le-ai propus, ca ai valoare si ca dai valoare. Cred cu tarie ca ni se intorc toate lucrurile pe care le facem. Toate lucrurile bune. Toate lucrurile rele. Nu vom sti niciodata insa, in ce moment al vietii noastre  sa le asteptam. Ne vor lua pe nepregatite si tarziu vom intelege ce ni s-a intamplat. Daca vom intelege. Nu stiu daca reusesc mereu sa facem numai lucruri bune, insa am invatat sa imi asum si rautatile pe care uneori, involutar, le fac. Astfel ca, accept orice mi s-ar intoarce si ma gandesc ca merit orice mi se intoarce. Totodata,voi sti sa imi recunosc greselile, sa le accept si sa mi le asum. Stiu azi, ca niciodata nu voi ramane singura.
    Azi nu vreau decat sa-ti amintesc ca vor exista oameni care te vor face sa simti ca esti puternic, chiar si atunci cand tu nu mai simti. Si vor mai exista oameni care cred in tine si in capacitatea ta de a transmite si altora increderea in ei, ca sunt puternici si ca pot face orice si-ar dori sa faca.

Multumesc!

Niciun comentariu: