marți, 24 august 2010

Noi doi

Am gatit impreuna si-am baut un pahar de vin alb. Din 2007. Demisec, sarbesc. Am zambit, impacata cu mine, multumita de ziua ce tocmai a trecut, impinita pana in panzele albe. El a gatit puiul cu ananas la cuptor, eu cartofii cu unt si marar si-am asezat masa. el a desfacut sticla de vin si a turnat in pahare. am ciocnit, am gustat vinul, am spus pofta buna si-am mancat. I-am mai spus si ca-l iubesc, insa nu i-am spus ca sunt fericita. Vreau sa vada el asta. Sunt fericita cu el, sunt asa cum mi-am dorit sa fiu mereu. Nu mi-e teama de fericirea asta. Nu mi-e teama de maine. Nu mi-e teama de absolut nimic.

A fost si este in continuare seara noastra. O sa adorm tinandu-l in brate, cu mana pe inima si-o sa-i simt fiecare bataie. O sa-i ascult visele iar dimineata o sa ma trezesc asa cum ma trezesc de 7 luni: zambind.

Noi doi, si-o lume intreaga langa noi!

Niciun comentariu: