miercuri, 13 iulie 2022

Daca…


Te-as urma legata la ochi, sau as merge cu ochii inchisi dupa tine, fara regret, pentru ca cel mai mare sens al vietii mi l-ai dat tu! As trai doar pentru tine si cu tine, si-as imparti in mod egal fiecare gand ce-l am si, fiecare sclipire din ochii mei ar fi pentru tine, fiecare parte din mine ar zambi nemarginit cand te vede. Nu stiu daca as muri pentru tine, neaparat, dar as trai pentru tine, zi dupa zi, clipa dupa clipa. Niciun moment n-as vrea sa te doara, si m-as gandi in fiecare secunda cum sa te descopar, cum sa te fac sa fii cel mai fericit om de pe pamant. Daca as putea…asta as face!

Insa…

Ma tem ca fericirea nu sta in puterea mea, nu a stat niciodata si probabil nici pe departe nu va sta vreodata. Dar sta in puterea mea sa ma asigur ca fiecare zi e unica, si ca niciodata nu ne va lipsi: dorinta de a ne fi alaturi! Uneori cu sens, alteori stangaci. Dar, alaturi! 

Ca niciodata, azi, viata de trait impreuna este despre a ne proteja, despre a ne avea, despre a face planuri si despre a le duce la capat.

Iti multumesc, asa cum n-am putut multumi nimanui. Nicioada!

Niciun comentariu: