luni, 6 ianuarie 2014

De ce?

     Pentru ca mereu am puterea sa  o iau de a capat fara sa consider ca este o povara, ci un nou inceput, o provocare si o placere nebuneasca.
     Pentru ca mereu, desi cred ca am dat tot ce am avut mai bun in mine, gasesc cateva situatii din care sa invat cate ceva.          
     Pentru ca mereu exista oameni care ma inspira si care se alatura mie si calatoriei mele spre adancul sufletelor noastre.        
     Pentru ca mereu pot visa alaturi de cineva. Pentru ca mereu ne completam si regasim unii in ceilalti lucrurile care ne lipsesc. Si ne intregim. 
     Pentru ca mereu exista cativa ochii care imi zambesc si care ma privesc atunci cand vorbesc despre visele mele.
     Pentru ca mereu gasesc sute de motive pentru care sa lupt, pana la capat.      
     Pentru ca mereu gasesc in oameni dorinta de a demonstra ca se poate, ca pot face ceea ce zic ca fac si ca pot privi si infrangerile ca pe o lectie.

     Indiferent de ceea ce spun oamenii, tu fa ceea ce iti place: poti merge inainte, cu timpul si cu cei care stiu de ce e important sa mearga inainte, sau poți ramane pe loc, singur.

    Iata cum am aflat eu raspunsul la intrebarea "de ce?"-  "de ce?" imi place ceea ce fac?!


Niciun comentariu: