luni, 24 decembrie 2012

Sarbatori Fericite!

Chiar exista oameni care ma vor surprinde la un moment dat. Atat de placut incat reactia mea va fi sa stau cu o foaie in mana, sa n-o pot citi de emotie, dar nici sa-i dau drumul sa nu mai pot. Sau sa stau in fata a "320 de ochi" care sa ma priveasca si mie sa-mi tremure vocea, picioarele si inima sa-mi iasa din piept. E atat de frumoasa viata, iar oamenii sunt atat de atenti, iubitori si grijulii incat imi vine sa le spun, cu voce tare cat de mult ii iubesc. Dar n-o fac. N-o fac pentru ca nu-mi gasesc cuvintele. Si-mi amintesc apoi ca tot ei mi-au spus:"uneori nu trebuie sa spui nimic". Ei sunt oamenii minunati care ma inconjoara. Si nu fac nimic special, doar isi deschid sufletul inaintea mea si ma primesc acolo. E o experienta unica, pe care o recomand cu caldura. Sarbatori Fericite!

Niciun comentariu: