luni, 31 decembrie 2012

Mie ce-mi aduce anul nou?

Sunt peste 20 de ani de cand ma intrebam prima data: "Mie ce-mi aduce Anul Nou?" Stiu ca ne adunam cu totii in casa bunicilor si aveam o emotie si-o teama de ce imi poate aduce anul Nou...Se lua curentul in vremurile alea si la capat priveam cu dezamagire Anul Nou care, niciodata nu imi aducea nimic - asa credeam eu... Simt nevoia sa ma intreb si acum, dupa atatia ani: "Mie ce-mi aduce Anul Nou?" Diferenta e ca n-am nici un fel de asteptare si stiu sigur ca nu voi mai fi dezamagita daca nu-mi va aduce nimic. Nu suntem in casa bunicilor, cu totii. Nu se mai ia curentul. Ce vremuri si ce copilarie... Cu toate astea nu stiu ce-mi aduce Anul Nou in Anul ce urmeaza, stiu doar ca tot ce-mi va aduce, mi le va da treptat, pe parcursul a 365 zile. Nu stiu ce-mi aduce Anul Nou, dar stiu ce-mi doresc eu sa-mi aduca. Si va doresc tuturor sa va adresati intrebarea pe care mi-o adresez si eu, azi, mie - intrebare pe care i-o adresam mamei acum 20 de ani: "Mie ce-mi aduce Anul Nou?" Raspunsurile vor fi minunate, in momentul in care le veti primi!

Niciun comentariu: