vineri, 2 decembrie 2011

Cu ce e azi mai bun ca ieri?

Nu stiu daca altii isi pun intrebarea: "Cu ce e azi mai bun ca ieri?" dar eu sigur mi-o pun, tot mai des si in ultima perioada , la sfarsitul fiecarei zile. De ce e azi mai bun ca ieri? Simplu. Pentru ca m-am trezit si-am vazut zapada. Zapada pe care o astept mai mult decat o asteptam in copilarie. Pentru ca m-am trezit si-am iesit in strada si am tras aer in piept. Mult aer in piept. Cu ce e azi mai bun ca ieri? Pentru ca m-am trezit. Inca ma trezesc dmineata. Si ma trezesc zambind. Inca ma trezesc zambind. Pentru ca ma trezesc dimineata si stiu de ce o fac, stiu ce-mi doresc,am stiut mereu ce mi-am dorit, am avut mereu ce mi-am dorit, mai mult sau mai putin, mai devreme sau mai tarziu, dar am avut. Si atunci, de ce sa nu fie azi mai bun ca ieri?! Fiecare azi e mai bun decat orice ieri si mai putin bun decat maine, fiecare azi in care pui capul pe perna zambind e o victorie si o incantare pentru maine care va veni.

Si da, fiecare dintre noi ar trebui sa vada, in felul lui, ca azi e mai bun ca ieri! Fara doar si poate!

Niciun comentariu: