miercuri, 26 octombrie 2011

Inceputuri

Inceputuri, inceputuri, inceputuri...ma trezesc dimineata si incerc sa-mi induc aceasta stare a unui nou inceput pe care toti il vedeti, numai eu nu. A fost unica mea sansa spre un nou inceput, in alta parte. Nu stiu daca voluntar sau involuntar am profitat. Mereu am trait in trecut, ar trebui sa-l las deoparte, sa ma desprind. Cu timpul lumea va uita. Ma va uita. Ma voi uita si eu pe mine, pe voi insa niciodata.
Greselile, infrangerile, durerile si sufletele frante nu sunt decat o cale spre indeplinirea tuturor dorintelor. Asta daca avem dorinte.
A fost un an bun, asa si trebuie sa se termine. Chiar a fost un an bun si asta o stim cu totii. Pentru mine a fost un an bun.
Mi s-a spus azi ca sunt tanara, frumoasa si casatorita cu un barbat care ma iubeste. Restul nu mai conteaza. Viata ne-o facem cum dorim noi. Ce daca iti mai pui, singur, cateodata, o piedica?

Cazi, te ridici si mergi mai departe. De ce? Pentru ca nu esti singura - esti casatorita cu un barbat care te iubeste, esti frumoasa, tanara si ai o viata inainte. Si mii si mii de inceputuri. Trebuie doar sa iti alegi unul.

Niciun comentariu: