luni, 18 iulie 2016

Maine...

Imi pare rau ca nu mai suntem cum eram, si-mi pare rau ca nu ne mai recunoastem cine suntem. Imi pare rau ca viata e cea care ne schimba, si-mi pare rau ca ajungem sa ne ascundem unii altora ceea ce simtim cu adevarat. Imi pare rau ca mai putem doar in gand sa ne mai aducem aminte de noi, si-mi pare rau ca ne gandim sa ne petrecem clipele departe...

Imi pare rau ca dam vina pe viata ca ne schimba, si-mi pare rau ca ne vine greu sa credem ca dupa "noi" ea nu mai are sens. Si cel mai mult imi pare rau ca ne mai agatam doar de "ieri" si de "anii cei mai frumosi" ca sa ne pastram vii amintirile, si-mi pare rau ca nu ne lasam liberi.

Imi pate rau ca nu ne putem tine promisiunea de a ramane la fel. Maine va trebui sa fim altii, maine chiar vom fi altii!

Niciun comentariu: