joi, 8 martie 2012

Despre visare

Cumva e vital sa visam. Sa visam neincetat. Sa ne dorim neincetat. Sa stim pentru ce visam si pentru ce traim. Exista pe lume, si mi s-a confirmat ca merita. Merita sa visam si sa ne dorim. Merita sa incercam. Merita sa ne dorim sa iesim din rutina. Merita sa nu ne plafonam desi, poate, la un moment dat ni se pare cea mai buna solutie. Merita sa ne si ascundem uneori inteligenta si s-o scoatem la iveala atunci cand e cazul. Merita sa si stam deoparte uneori. Merita. Orice merita. Si da, mi s-a confirmat lucrul acesta.

Chiar merita sa indraznesti nu doar sa visezi ci sa si arati altora ca ai visat si ca ai indraznit si ca esti capabil si ca poti si ca vrei si ca...
Doar ca depinde cui arati. Am realizat ca indrazneala de a face realitate din visele mele nu numai ca-mi da o stare de bine, dar ma si ajuta sa fiu exact ceea ce imi doresc sa fiu! Nu, nu vreau sa ma trezesc din visare prea devreme. E minunat ce mi se intampla.

Niciun comentariu: