miercuri, 29 septembrie 2010

Viitor...

Nu, nu, nu...nu! Nu privesc inapoi. N-am de ce sa mai privesc inapoi. nici gandul acesta n-ar trebui sa-l am. Nu privesc inapoi si nu stiu ce e ala trecut. Trecutul e trecut. O amintire trecuta e una pierduta. S-au dus toate amintirile mele. S-au ingropat singure. S-au facut uitate singure. Nu a fost vina mea. Nu-mi mai amintesc nimic din ce-a trecut. La revedere! Sau mai bine zis ADIO. Cum ziceam candva: adio viselor copilaresti.
Nu-mi mai pasa de cine a fost in viata mea. Imi pasa de cine e in viata mea acum. Si pot sa-i numar pe degete. Dar n-o fac. Am planuri. Mereu am avut planuri pe care le-am abandonat la jumatatea drumului. Dar acum e altfel. Am planuri pe care le impart la doi. Le impartim intre noi. Am un viitor in fata. Si am un viitor sot. Ne casatorim. Ne facem viata mai frumoasa. Ne iubim. Ne implinim visele. Unul cate unul, pe rand...

Cu toate astea cate le avem, de ce sa mai intoarcem capul inspre trecut? Avem o viata inainte si-o tinerete de trait!
Ah, ce viitor ne asteapta...

Niciun comentariu: