joi, 4 iunie 2009

Ce dimineata...

Mi-am aprins tigara, prima tigara de dimineata, iar fumul din juru-mi a inceput sa nascoceasca in cele mai vechi amintiri, in cele mai adanci rani. Si-a inceput sa ma doara, inauntru -toata fiinta mea si-am inteles ca nici pauza de-o viata nu-mi av aduce ceea ce imi doresc.Oriunde m-as duce, amintirile se ivesc de dupa fiecare colt si-mi rad in fata ca nu am uitat, ca nu am scapat...si-mi doresc sa fug, sa fug cat mai departe si sa nu ma mai intorc niciodata de unde am plecat. Cu fiecare zi ce trece, ceva imi arata ca iubesc contrariul si ma tot intorc -parca inconstient. Sau para nu. Nici nu mai stiu cand am sperat ultima data, nici nu mai stiu cand am visat ultima data...

Nu mai stiu ce-mi doresc cu adevarat. Nu mai stiu ce vise mi-am promis ca o sa-mi implinesc. Si daca stiu, nu am idee cum sa fac sa mi le implinesc.
"Sa fac tot ce-mi trece prin cap, astfel incat sa fiu fericita si multumita."

...pustie si fara mine...

Niciun comentariu: